štvrtok 24. októbra 2019

Simple chocolate granola

Ahojte!

Sme v polovici týždňa a ja sa veľmi teším, že je vonku stále tak nádherne. Posledné dni som toho mala veľa v škole a preto som vám sem nemala čas pridávať články. Mrzí ma to, ale verím, že v najbližších dňoch to už bude o čosi lepšie.
Keď som si ráno robila raňajky dostala som chuť na granolu, ktorú si v poslednej dobe nekupujem, ale naopak, pripravujem doma a práve mi aj došla. Takže to bola skvelá príležitosť pustiť sa do jej prípravy a veľmi rada by som sa o recept podelila aj s vami, pretože je veľmi jednoduchý a časovo nenáročný. Tak ako ovsená kaša, ktorú som vám sem pridávala minule.


Čo budeme potrebovať:
150 g ovsených vločiek
4 PL kokosového oleja
1 ČL kakaa
1 PL kokosových lupienok
1 ČL orechového maslo
2 ČL mletej škorice
1 PL chia semienok
3 PL medu


Rozohrejeme si rúru na 150°C. Na plech si pripravíme papier na pečenie. Vysypeme ovsené vločky, mletú škoricu, chia semienka. V pohári si urobíme zmes kokosového oleja, kakaa, medu a arašidového masla, ktorú dáme na minútu do mikrovlnej rúry. Roztopenú zmes si premiešame, aby sa nám všetky suroviny zmiešali. Potom to celé vylejeme na plech a zmiešame s ovsenými vločkami, škoricou a chia. Vložíme do rúry a pečieme 20 minút. Ja som granolu po každých piatich minútach premiešavala s lyžicou, pretože zvykne prihorievať. Minútu pred vybratím, prisypeme kokosové lupienky.

Po upečení ju nechajte vychladnúť na plechu. Vychladenú si môžte vložiť do sklenenej nádobky.






Nepripiekla sa mi, len na fotke to tak vyzerá.

Pekný zvyšok večera!

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© zuzanamalia
Maira Gall