nedeľa 27. októbra 2019

Pohodová nedeľa


 



Milujem dni, kedy môžem v pokoji oddychovať a dnes je presne nato ten čas. Keď som sa ráno zobudila a pozrela von oknom, bola hmla a nevyzeralo, že sa vyčasí. Nakoniec z toho vzišlo krásne počasie, ktoré ma teší celý týždeň a veľmi nie som nadšená, že na nasledujúci týždeň sa má ochladiť. Každopádne som si dnes urobila pohodové nedeľné poobedie. Uvarila som si zázvorový čaj s citrónom a medom, prezerala som si obrázky na pintereste, čítala články obľúbených blogeriek.


 


Tiež som si listovala v knihe Hygge (nájdete ju TU ), v ktorej sa píše o tom, ako si vytvoriť hygge chvíľu a nemusí to byť len chvíľu. Sú to okamihy, keď sa pohodlne zababušíte do deky s pútavou knihou v ruke, alebo keď k vám na večeru prídu blízki priatelia a cítite pokoj a pohodu. Ja som si k tomu všetkému ešte zapálila vanilkovú sviečku, ktorú som dostala od skvelej kamarátky.
Teraz mám už len v pláne, ísť na prechádzku s kamarátkou Bety, pretože by to bola škoda nevyužiť tak krásne slnečné popoludnie.
Krásny slnečný deň všetkým!

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© zuzanamalia
Maira Gall