štvrtok 31. októbra 2019

5 tipov, ktoré vás priblížia k vašim snom



Krásny štvrtok! Ako ste sa mali? Ja si užívam voľno od školy a poobede sa pôjdeme prejsť s priateľom, pretože znova vyšlo slniečko a je nádherne. Rozmýšľala som, čo by som vám dnes mohla napísať a kedže v poslednej dobe často rozmýšľam nad svojimi snami, víziami a cieľmi, rozhodla som sa, že sa s vami podelím o pár tipov, ktoré vás privedú bližšie k vaším snom.

1. Verte svojim snom

Ak si stanovíte svoje ciele a sny, musíte v nich veriť. Budú ľudia, ktorí vás budu od vašich snov odrádzať a tiež vás budú demotivovať. Jednoducho ich slová neberte vážne. Ak cítite, že to je skutočne to čo chcete, chodte si za tým.

2. Vytvorte si vision board

Spíšte si zoznam vašich snov, cieľov a vízií. Stiahnite si obrázky z Pinterestu, ktoré súvisia s vašimi snami a jednoducho si ich prilepte na nástenku, alebo do zošita. Nástenku vízií si položte na miesto, ku ktorému máte prístup každý deň a kde vám bude stále pripomínať to, na čom máte pracovať. Čím viac budete mať svoje sny na mysli a každý deň ich budete mať v hlave, tým viac budete hľadať možnosti ako sa k ním dopracovať.

3. Nájdite si inšpiráciu

Nájdite si niekoho, kto vás bude inšpirovať. Niekoho, kto vás bude posúvať bližšie k vaším cieľom. Osoba,ktorá vás inšpiruje, vás poháňa vpred a často si ňou viete "dobiť" svoju fantáziu a energiu.
Pre mňa osobne je veľkou inšpiráciou blogerka, youtuberka, manželka Markétka Frank (môžte si ju všimnúť na mojej vision board), ktorú sledujem druhý rok a strašne som si ju obľúbila. Je veľmi inšpiratívna, milá, usmievavá a neskutočne krásna žena s dokonalými vlasmi. Keď hľadám inšpiráciu, rady alebo tipy, vždy ich hľadám na blogu TU alebo na youtube TU Markéty.

4. Zdieľajte svoje sny

Hovorte o svojich snoch, dávajte o nich okoliu vedieť. Privedie vás to k určitej povinnosti pracovať na svojich snoch. Budete cítiť určitú zodpovednosť ísť si za tým a dokázať ľuďom, že ste to zvládli.

5. Buďte vďační

Je dôležité ďakovať zato, čo máme práve teraz, v tejto chvíli. Buďte vďační za maličkosti, ktoré vám pripadajú samozrejmé. Vďačnosť vás privedie k myšlienke, čo všetko máte a koľko veľa možností máte na splnenie si svojich snov. O vďačnosti som písala v minulom článku TU, kde sa dozviete viac.

Verím, že vás týchto 5 tipov na priblíženie sa k vašim snom a cieľom oslovilo a že vám pomôžu na vašej ceste k budúcnosti. Určite mi napíšte do komentáru, ak máte nejaké svoje tipy, ktoré vám pomáhajú pri plnení si vašich snov a s ktorými by ste sa radi podelili. Krásny zvyšok dňa!

2 komentáre

© zuzanamalia
Maira Gall