streda 16. októbra 2019

Morning goodies

Ahojte,
dnes som sa rozhodla, že sa s vami podelím  o takú malú- veľkú dobrotu na kľudne aj každé ráno. Ja som si ju v posledných dňoch veľmi obľúbila, pretože je chutná a nezaberá veľa času na prípravu. Ráno veľmi nestíham, kedže nie som ten typ človeka, ktorý si privstane skôr, aby sa ráno v kľude naraňajkoval, ale tento jednoduchý a rýchly recept dokážem stihnúť aj v časovom sklze.

Na začiatok by som chcela upozorniť, že tento recept nieje cukor free a gluten free a ani to nieje stopercentne najzdravšia ovsená kaša, ale čo stopercentne viem ,že je veľmi chutná.


Čo budeš potrebovať:

1 malý hrnček ovsených vločiek
1,5 ten istý hrnček mlieka
1 lyžicu masla
2 lyžice medu
1 lyžičku mletej škorice
5 mrazených jahôd
1 jablko
1 lyžica orechového masla
1 lyžica kokosových lupienkov
1 lyžička chia

Postup: 

V malom hrnci si necháme roztopiť maslo, do ktorého po roztopení vysypeme ovsené vločky. Na pár sekúnd vločky rozmiešame s maslo. Po premiešaní pridáme mlieko, premiešame a hneď po premiešaní pridáme škoricu a med.
Do zatiaľ nezhustenej  zmesi pridáme zmrazené jahody a kašu miešame do bodu varu ( dokiaľ nevrie :D )
Po zovretí kašu miešame ešte 2 minútky. Nezabúdajte na neustále miešanie, inak by vám mohla kaša prihorieť.
Po dvoch minútach od zovretia, kašu vypneme a vylejeme do misky v ktorej budeme ovsenú kašu podávať.
Na ozdobenie si nakrájame jablko a poukladáme podľa vlastnej fantázie. Vysypeme kokosovými lupienkami a polejeme orechovým maslom. Ja som použila konkrétne TOTO  kešu maslo s kokosom a bielou čokoládou. Nakoniec pridáme chia semienka. Dobrú chuť!







Určite mi dajte vedieť, ak ste tento recept vyskúšali a ako vám chutil alebo nechutil. 
Majte sa krásne!

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© zuzanamalia
Maira Gall